پورشه 944

taj
telegramwhatsupinstagram
۱۴۰۱/۲/۱۲ دوشنبه
(0)
(0)

پورشه 944

پورشه 944

راهنمای خرید خودروی دست دوم: پورشه 944
پورشه در سال 1982 یک حمله غیرمعمول را انتخاب کرد، اما امتیاز بزرگی به دست آورد.

پورشه 944 یک خودروی اسپورت سنتی پورشه نیست. در واقع، این کوپه با موتور عقب نمادینی که شما به آن فکر می‌کنید، بسیار متفاوت است.

با این حال، این مهم نیست. در دوران اوج خود، این شاهکار با بیش از 163000 نمونه، موفق ترین خودروی اسپورت در تاریخ این سازنده بود.

پورشه 944 که در سال 1982 معرفی شد، بر روی پلتفرمی ساخته شده بود که 924 سلف آن ایجاد کرده بود.

این خودرو دارای طرح موتور جلو، دیفرانسیل عقب و طیف وسیعی از چهار خودروی خطی است.

این خودروی استاندارد - به نام لوکس - که در ابتدا با یک واحد 2.5 لیتری 161 اسب بخاری در زیر کاپوت عرضه می‌شد، بی‌حرکت نیست، اگرچه موشک هم نیست.

توربو 217 اسب بخاری عملکرد آتشین تری را با شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت 5.9 ثانیه ارائه می‌دهد. این خودرو در سال 1986 وارد بازار شد.

بعدی که معرفی شد S با موتور 2.5 لیتری اتمسفر 187 اسب بخاری بود. و در بالای رتبه های عملکرد، شما توربو S را دارید.

این نسخه محدود 247 اسب بخاری در سال 1988 ظاهر شد و امروز کمیاب ترین و پرطرفدارترین 944 است.

یک سال بعد یک موتور 2.7 لیتری 163 اسب بخاری (نسخه تنظیم شده از واحد 187 اسب بخاری در 944 S) برای جایگزینی 2.5 و همچنین ورود 3.0 لیتری S2 به بازار آمد.

موتور چهار سیلندر آن 205 اسب بخار قدرت دارد، به این معنی که بر روی پاشنه های قدرتمند توربو قدم می‌گذارد.

پورشه، با توجه به این موضوع، موتور 217 اسب بخاری توربو را با واحد 247 اسب بخاری توربو S جایگزین کرد.

توربو به روز شده دارای تمام پیشرفت‌های توربو S، سیستم تعلیق M030 و چرخ‌های Club Sport است.

در نهایت، تنها چند ماه قبل از اینکه 944 جای خود را به 968 بدهد، توربو کابریولت در سال 1991 فرود آمد.

خریداران می‌توانستند بین یک جعبه دنده استاندارد پنج سرعته دستی یا یک گیربکس سه سرعته اتوماتیک (بیشتر گیربکس اولی را انتخاب کردند) و پورشه 944 را انتخاب کنند.

گیربکس نصب شده (ساخته شده توسط آئودی) به دستیابی به تعادل وزن تقریباً عالی کمک کرد. بنابراین مانند یک ماشین راننده واقعی است که تعادل و چابکی عالی دارد.

در فرم غیر توربوی قبل از سال 1988، با وجود داشتن چند صندلی عقب با اندازه متوسط، حدود 200 کیلوگرم سبکتر از پورشه 718 باکستر فعلی است.

خلبانی در مجموعه ای از گوشه های پیچ در پیچ، با فرمان دقیق، وزن مناسب و چرخش اندک بدنه، بسیار سرگرم کننده است. در واقع، حتی یک خودروی مناسب در روز می‌سازد.

پس از آن، پورشه 944 به لطف سواری راحت، فضای داخلی مناسب و صندوق عقب مناسب و همچنین صندلی‌های عقبی که قبلاً ذکر شد، می‌تواند به عنوان یک گرند تور نیز شناخته شود.

قابلیت اطمینان الهام‌بخش مانند گیلاس روی این کیک لذیذ عمل می‌کند. 944 را پیدا کنید که به خوبی از آن مراقبت شده و به درستی نگهداری شده است.

نباید مشکلات بی سابقه ای برای شما ایجاد کند. شما واقعاً می‌توانید هر روز از آن استفاده کنید.

اگر چه اگر این کار را می‌کنید، فقط به یاد داشته باشید که این یک دارایی قدردانی است، و یکی از مواردی است که کمیاب تر می‌شود.

علیرغم اینکه یکی از در دسترس ترین مدل های پورشه در حال حاضر است.

بهترین و مطلوب ترین خودروها - انواع توربو و توربو S با مسافت پیموده شده کم - اغلب می‌توانند بیش از 30000 پوند به فروش برسند.

اما حتی پس از آن، در مقایسه با کلاسیک های رقیب، یک سرقت باقی می‌ماند.

آنچه ما در آن زمان گفتیم:

29 مه 1982: «بر همه چیز، کارایی، هندلینگ و چسبندگی پورشه 944 فوق العاده تمام شده است و دارای تعادل منحصر به فردی از کیفیت است.

با توجه به قیمت پورشه 944، تعداد کمی از مسائل آن را کاملاً بی اهمیت جلوه می‌دهد.

 

 پورشه 944

پورشه 944

  پورشه 944

پورشه 944

menusearch
fa.rrgh.ir