پورشه 935

taj
telegramwhatsupinstagram
۱۴۰۱/۲/۱۱ یکشنبه
(0)
(0)

پورشه 935

پورشه  935

پورشه 935

Bizi Ezerioha، نابغه دیوانه پشت تیونر کالیفرنیایی بیسی موتو و ساختارهای دیوانه کننده آن، اخیراً با یک پورشه 935 تمام برقی از گاراژ Jay Leno بازدید کرد.

پورشه 935 که به خاطر بدنه آئرودینامیکی متمایزش شناخته می‌شود، یکی از موفق‌ترین خودروهای مسابقه‌ای دهه‌های 1970 و 1980 بود.

اما بیسی یک موتور معمولی نیست، بنابراین او یک ماکت جاده‌ای را بر اساس 911 ساخت، با موتور اصلی Flat-6 که با نیروی الکتریکی جایگزین شد.

هدف ساخت خودروی سریعی بود که از نظر محیط زیست نیز آگاه باشد.

بیسی به جی گفت: احساس می‌کنم که عملکرد را بدون احساس گناه ذاتی دارم.

این خودرو با پورشه 911 مدل 1984 شروع به کار کرد که گرد و غبار را در یک گاراژ پالم اسپرینگز، کالیفرنیا جمع می‌کرد.

این یک نقطه شروع معقول بود، زیرا 935 از 911 مشتق شده بود. بیسی آن را با بدنه 935 به سبک کرمر بازسازی کرد و بسته های باتری خنک کننده مایع را در جلو و وسط شاسی قرار داد.

بیسی خاطرنشان کرد: این بسته ها به همراه یک موتور الکتریکی که در وسط خودرو نصب شده است، توزیع وزن 935 را بهتر از نمونه اصلی می‌کند.

به دلیل داشتن DNA 911، 935 دارای موتوری بود که در عقب نصب شده بود و در نتیجه یک سوگیری وزنی قابل توجهی به عقب داشت.

اما بیسی ادعا می‌کند که این خودرو دارای توزیع وزنی نزدیک به 50/50 در جلو و عقب است.

پورشه 935 توسط یک موتور تسلا با واحد کنترل پس از فروش تامین می‌شود. 636 اسب بخار را به چرخ های عقب می‌فرستد.

بیسی گفت که فرآیند تیونینگ شبیه به فلاش مجدد ECU برای یک خودروی بنزینی است، زیرا شامل تغییرات نرم افزاری زیادی است.

به عنوان مثال، او محدودیت دور موتور را از 15000 دور در دقیقه به 18200 دور در دقیقه افزایش داد.

بیسی پورت های شارژ را در کاپوت نصب کرد، جایی که پرکننده سوخت معمولاً در آن قرار داشت.

به گفته بیسی، این خودرو دارای یک پورت J1772 برای شارژ AC سطح 2 است که حدود 9 ساعت طول می‌کشد.

او ادعا می‌کند که یک پورت شارژ سریع CHAdeMO DC (نوعی که در نیسان لیف استفاده می‌شود) می‌تواند پورشه 935 را در 36 دقیقه شارژ کند.

ا

menusearch
fa.rrgh.ir