تولد دوباره دیفندر به عنوان یک SUV ممتاز، بسیاری را به این فکر واداشته است که دیسکاوری، که زمانی یک خانه شاد بین رنگی لوکس و دیفندر گل آلود بود، اکنون برای چیست؟
معرفی Metropolitan Edition نیز احتمالاً کمکی به این کار نخواهد کرد.
زیرا با قیمت 74070 پوند (برای P360، 355 اسب بخار مستقیم شش بنزینی) یا 75،475 پوند (برای D300، 296 اسب بخار مستقیم) در بالای محدوده قرار دارد.(شش دیزل، اینجا تست شده).
این بدان معنا نیست که برای آن دسته از افرادی که دوست دارند دیسکو کنند، ویژگی چندان جذابی نیست. بدون شلوار گشاد، اینجا، اما یک مدال در ستون B پنهان شده است.
همراه با جزئیات منحصر به فرد جلوپنجره روشن اطلس، درج های سپر نقره ای Hakuba، رینگ های آلیاژی 22 اینچی برش الماسی خاکستری براق و کالیپرهای ترمز مشکی. و در داخل،
یک سقف شیشهای کشویی، یک نمایشگر هدآپ، یک فرمان گرمکن، شارژ بیسیم تلفن، یک محفظه خنککننده، کنترل تهویه مطبوع چهار منطقهای و تریم نسبتاً جذاب مش تیتانیوم. آخرین مورد تکمیل کننده تودوزی استاندارد چرمی ویندزور است
که در بدنه خودروی ما با ترکیبی از صدف روشن و آبنوس رنگ آمیزی شده است، که در مقایسه با گزینه های آبنوس و زیره، فضاهای وسیع را به خوبی میشکند.
آنها واقعاً فضاهای وسیعی هستند، زیرا این یک ماشین واقعاً عظیم با فضای داخلی نسبتاً عظیم است.
شما در فاصله زیادی از سرنشین جلوی خود روی صندلی بی نهایت قابل تنظیم و بسیار راحت خود مینشینید، در حالی که دو بزرگسال دیگر با خوشحالی میتوانند پشت سر شما و دو کودک دوباره پشت سر آنها بنشینند.
همچنین در داخل سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro با صفحه نمایش لمسی منحنی بزرگ آن قابل ذکر است. در واقع بسیار شیک به نظر میرسد، در تله غلبه یا ناهماهنگ بودن نمیافتد،
در عوض با بقیه معماری داخلی ترکیب میشود. و برای استفاده، زمانی که به آن عادت کردید به اندازه کافی ساده است، و در آزمایش یک هفتهای ما حتی یک بار هم به موفقیتهای خود نرسید.
پس از دور قابل توجهی از بهروزرسانیهای شاسی در سال 2021، دیسکاوری به رانندگی بسیار چشمگیر در جادهها ادامه میدهد تا چیزی که بسیار بسیار دورتر از آئودی Q7 یا BMW X5 قابل مقایسه است.
ممکن است رانندگی کردن آنها اسپورتتر به نظر برسد، اما Landie بزرگ هنوز هم در خطوط شهری بسیار منظم هدایت میکند (که واقعاً به آن نیاز دارد، با توجه به دور نگرانکنندهاش)
در حالی که رفتار بزرگراهی آن مانند یک رزمناو مناسب است که با فشردهسازی امواج بلند در یک مسیر برخورد میکند. به شیوه ای آرام و به طور کلی به طرز ماهرانه ای بر روی عیوب کوچک پنهان میشود.
he D300 احتمالاً انتخاب معقولتری است که به طرز شگفتانگیزی برای دیزل اصلاح شده و امواج عظیمی از گشتاور را در دورهای بسیار پایین برای سبقتگیری بدون زحمت ارائه میکند.
چیزی که در صورت نیاز به خزیدن روی صخرهها، زندگی را آسانتر میکند. تنها ناامیدی اقتصاد آن است: 30 mpg در تست ما. بله، این یک چیز بزرگ، بلوف و حجیم است، اما همچنین یک دیزل هیبریدی ملایم است.
بسیار شبیه رنج روور ولار، در نحوه راندن خود تقریباً تصور یک قایق بادبانی را القا میکند، به آرامی به سمت خود حرکت میکند، اما وقتی دریچه گاز را باز میکنید، به عقب خم میشود و کاملاً به جلو میرود.
با توجه به آنچه که هست، واقعاً میتواند با عجله حرکت کند. نسخه Metropolitan هیچ کیتی را ارائه نمیکند که کسی به شدت به آن نیاز داشته باشد.
اما اگر به هفت صندلی نیاز دارید و ظاهر آن را به Defender ترجیح میدهید (یک کلمه ...)، نقش Range را حتی بیشتر از R- معمولی بازی خواهد کرد. HSE پویا که بر اساس آن ساخته میشود.
با همه این همپوشانی ها، اگر این آخرین کشف تاریخ باشد، تعجب نخواهیم کرد. اما اگر ثابت شود که اینطور است، در اوج بازی خود بازنشسته خواهد شد، اگر نه از نظر زمینه، عینی.
با ما در تماس باشید.
آدرس کارخانه:
تهران - جاده قدیم ساوه - نصیرشهر- خ شهدای صنعت - جاده قرمز - کوچه هشتم - قطعه 948
تلفن های تماس :
021-56456600
09302971771
Info @RRGH.ir
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.