سامسونگ تصمیم گرفته است که نمی‌خواهد خودروهای الکتریکی تولید کند

taj
telegramwhatsupinstagram
۱۴۰۱/۲/۲۷ سه شنبه
(0)
(0)

سامسونگ تصمیم گرفته است که نمی‌خواهد خودروهای الکتریکی تولید کند

سامسونگ تصمیم گرفته است که نمی‌خواهد خودروهای الکتریکی تولید کند

سامسونگ تصمیم گرفته است که نمی‌خواهد خودروهای الکتریکی تولید کند

اعتقاد بر این است که اتومبیل های الکتریکی آینده حرکت هستند.

برخی از بزرگترین خودروسازان جهان اکنون به طور فعال بر روی عرضه خودروهای برقی تمرکز کرده اند.

این صنعت حتی شرکت های دیگری را که در کار ساخت خودرو نیستند نیز جذب می‌کند.

به عنوان مثال، اعتقاد بر این است که اپل در حال کار بر روی خودروهای الکتریکی خود است.

در یک مقطع، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ می‌تواند خودروی الکتریکی خود را نیز بسازد.

بخش‌های مختلف آن در حال حاضر قطعات را به برخی از تولیدکنندگان پیشرو EV عرضه می‌کنند.

بنابراین این امر برای شرکت غیرممکن نبود. با این حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است خودروهای الکتریکی تولید نکند.
سامسونگ می‌خواهد در عوض قطعات بیشتری را به سازندگان EV بفروشد

کره تایمز به نقل از دو مدیر ارشد ناشناس سامسونگ که مستقیماً در این تصمیم دخیل بودند.

می گویذ که این شرکت برند خودروهای الکتریکی خود را تولید نخواهد کرد.

دلیل اصلی این است که سامسونگ معتقد است تلاش‌هایش در بخش تمام شده خودروهای برقی سود پایداری به همراه نخواهد داشت.

سامسونگ به عنوان تامین کننده پیشرو قطعات برای صنعت خودروهای برقی، می‌خواهد از هرگونه درگیری احتمالی با این مشتریان جلوگیری کند.

سامسونگ هنوز کارهای زیادی برای رسیدگی به مسائل طراحی محور دارد که به مدیریت کسب و کار تمام شده EV می‌رسد.

یکی از این منابع گفت: این هزینه زیادی خواهد داشت و ممکن است از دیدگاه سامسونگ ارزش تضمین نشده ای داشته باشد.

از آنجایی که کسب و کار گوشی های هوشمند آن با رقابت سخت و کاهش سود مواجه است.

سامسونگ برای کسب سودهای بی سابقه بیشتر به تجارت قطعات خود متکی است.

قطعاتی مانند تراشه های رانندگی خودکار، ماژول های دوربین، باتری ها و نمایشگرهای OLED را تامین می‌کند.

این شرکت تولیدکنندگان پیشرو مانند تسلا، هیوندای، بی‌ام‌و، آئودی، ریویان و دیگران را در میان مشتریان خود به حساب می‌آورد.

اگر سامسونگ تولید خودروهای الکتریکی تمام عیار را به تنهایی آغاز کند، در رقابت مستقیم با مشتریان خود خواهد بود.

این شرکت نمی‌خواهد در وضعیتی مشابه شکایت نقض حق اختراع خود علیه اپل که نزدیک به یک دهه به طول انجامید، گرفتار شود.

با توجه به موقعیت شرکت و قدرت مستحکم در قطعات، داشتن مدیریت شفاف و موثر با مشتریان اهمیت زیادی دارد.

یکی دیگر از درس های کلیدی که سامسونگ از مبارزه با اپل آموخت این است که همیشه از مدیریت متمرکز بر انطباق آگاهی داشته باشد.

به طور خلاصه، سامسونگ احساس می‌کند که می‌تواند تنها با باقی ماندن تامین‌کننده قطعات برای تولیدکنندگان خودروهای برقی

به جای ساخت خودروهای الکتریکی خود، سود بیشتری به دست آورد. بنابراین آنها را نمی‌سازد.

 

menusearch
fa.rrgh.ir