رنگ خودروهای کسل کننده

taj
telegramwhatsupinstagram
۱۴۰۱/۸/۲۴ سه شنبه
(0)
(0)

رنگ خودروهای کسل کننده

رنگ خودروهای کسل کننده

رنگ خودروهای کسل کننده

 

چرا محبوب ترین رنگ های اتومبیل نیز کسل کننده ترین هستند

در گذر زمان رنگ خودرو کسل کننده شده است

این گراف نشان می‌دهد که رنگ خودروها تا چه حد طی سالیان گذشته به سمت کسل کننده ای رفته اند.

چیزی که ممکن است بپرسد این است که خودروسازان یک پالت کامل از رنگ‌ها را ارائه می‌کنند.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق خریداران خودرو به سادگی مواردی را که اساساً غیر رنگی هستند انتخاب می‌کنند.

اکثر خودروها، کامیون‌ها و خودروهای شاسی‌بلند در جاده‌ها به اندازه برنامه تلویزیونی دهه 1950 تک رنگ هستند.

به طوری که تخمین زده می‌شود 25.8 درصد از تمام وسایل نقلیه در جاده‌ها سفید رنگ شده‌اند.

این بر اساس بررسی بیش از 6.1 میلیون مدل در حال استفاده انجام شده است.

رنگ مشکی که اساساً ترکیبی از همه رنگ‌ها است، پس از تعادل رنگ سفید که به عنوان عدم وجود رنگ تعریف می‌شود،در رتبه دوم قرار می‌گیرد.

همراه با خاکستری و نقره‌ای، این ها را می‌توان بیش از 78 درصد از تمام وسایل سواری در جاده‌ها زینت داد.

با محبوب‌ترین رنگ‌ها در تمام 50 ایالت و هر یک از مناطق شهری اصلی کشور سفید یا سیاه است.

ما مطمئناً از دوران خودروهای عضلانی و رودستر فاصله زیادی گرفته‌ایم، زمانی که سواری‌های رنگارنگ به خودروهایی که قبلاً گویا بودند در دریایی از سدان‌های آرام و استیشن واگن‌ها برجسته‌تر شدند.

اگر چیزی باشد، به روزهای مدل T اصلی هنری فورد بازگردیم، که، به قول معروف، تا زمانی که مشکی بود، می‌توانست در هر رنگی داشته باشد.

پس چگونه انتخاب رنگ ملت تا این حد ملایم شد؟ آیا این ایده برای جذب سارقان یا جابجایی خودروهای بالقوه برجسته نیست؟

یا این یک فقدان خلاقیت از سوی خریداران خودرو است که خودروسازان و نمایندگی ها کم و بیش از ترجیحات غالب پیروی می‌کنند؟

کارل برائر، تحلیلگر اجرایی iSeeCars توضیح می‌دهد: «محبوبیت سفید را می‌توان به این نسبت داد که یکی از ساده‌ترین رنگ‌ها برای نگهداری است.

به دلیل اینکه رنگ رایجی برای ناوگان و وسایل نقلیه اجاره‌ای است، رنگ سفید در بازار خودروهای دست دوم رایج است.

مشکی همچنان یک انتخاب محبوب برای خریداران خودرو است، [در حالی که] مصرف‌کنندگان ممکن است خاکستری و نقره‌ای را ترجیح دهند.

زیرا رنگ‌های کاربردی هستند، اما کمی جدیدتر از سفید و سیاه هستند.

طبق iSeeCars.com، اینها 10 رنگ محبوب خودرو در ایالات متحده هستند، با درصدهای قابل اعمال ناوگان این کشور برای هر مورد:

  سفید: 25.8٪
  مشکی: 22.3%
  خاکستری: 18.4٪
  نقره: 12.1%
  آبی: 9.5%
  قرمز: 8.6%
  قهوه ای: 0.9%
  سبز: 0.8%
  نارنجی: 0.6٪
  بژ: 0.5%

با این حال، مطالعه قبلی روی بیش از 650000 تراکنش خودروی دست دوم نشان داد که وسایل نقلیه با رنگ روشن تر، بیشترین بازده مالی را در زمان معامله به ارمغان می‌آورند.

در حالی که انتخاب‌های بی‌رنگی که بر جاده‌ها حکمرانی می‌کنند، به اندازه کافی، از نظر ارزش فروش مجدد، خنثی می‌مانند.

این گزارش به این نتیجه رسید که خودروهایی که به رنگ زرد رنگ شده‌اند، وقتی نوبت به بازگرداندن دلار می‌رسد، ارزشی ندارند.

اگر همه چیز برابر باشد، مشخص شد که خودروهای زرد به طور متوسط ​​تنها 4.5 درصد در طول یک دوره مالکیت سه ساله استهلاک کردند.

این 70 درصد کمتر از میانگین خودرویی است که با رنگی خنثی تر رنگ آمیزی شده است.

Brauer می‌گوید: «زرد یکی از کم محبوب ترین رنگ های خودرو با کمترین سهم خودرو است.

معمولاً رنگی برای خودروهای اسپرت و سایر وسایل نقلیه کم حجم است که ارزش خود را نسبتاً خوب حفظ می‌کنند.

از آنجایی که وسایل نقلیه زرد در بازار دست دوم بسیار جدید هستند، مردم مایلند برای آنها حق بیمه بپردازند.

در اینجا رنگ‌هایی که می‌گوید به پایین‌ترین نرخ استهلاک بر اساس دوره مالکیت سه ساله کمک می‌کند، آمده است:

  زرد: 4.5%
  نارنجی: 10.7٪
  بنفش: 13.9%
  قرمز: 14.0%
  سبز: 14.0%
  آبی: 14.3%
  خاکستری: 14.3٪
  بژ: 14.4%
  نقره 14.8%
  سفید: 15.5%

میانگین: 15.0%.

 

 

menusearch
fa.rrgh.ir