راهنمای خرید : Aston Martin DB11

taj
telegramwhatsupinstagram
۱۴۰۱/۸/۱۲ پنج شنبه
(0)
(0)

راهنمای خرید : Aston Martin DB11

راهنمای خرید : Aston Martin DB11

راهنمای خرید : Aston Martin DB11

 

ذهن خود را به سال 2016 برگردانید: La La Land در سینماها بود، بازی های المپیک تابستانی در ریودوژانیرو برگزار شد.

استون مارتین یک مدل جدید بسیار مهم به نام DB11 را عرضه کرد. این گرند تور قرار بود مارک بریتانیا را بسازد یا شکست دهد.

- هشدار اسپویلر - این شرکت هنوز هم خودروهای جذابی تولید می‌کند، اگرچه در این میان لحظات "ساخت یا شکست" دیگری برای استون وجود داشته است.

DB11های اولیه دارای یک موتور V12 هستند – یک توربو دوقلو 5.2 لیتری که 600 اسب بخار قدرت و 517 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند.

زمین را با سرعت و پیشرفت مورد انتظار یک GT جدی و درجه یک پوشش می‌دهند.

اما حتی قدرت 12 سیلندر (630 اسب بخار) بیشتر از نسخه AMR در دسترس است که عملاً جایگزین DB11 V12 در سال 2019 شد.

با این حال، مدل 4.0 لیتری V8 توئین توربوی جایگزین که در سال 2017 معرفی شد، دقیقاً از نظر عملکرد ضعیف نیست.

نسخه های اولیه 503 اسب بخار و نسخه های امروزی 528 اسب بخار قدرت داشتند.

اگر تعجب می‌کنید، به اندازه کافی همان V8 است که در چند خودروی مرسدس-AMG از جمله GT خواهید یافت.

 

 

V8 طعم اسپرت تری را به تجربه رانندگی القا می‌کند، اگرچه تفاوت درجه است تا نوع.

موتور سبک تر جلوی تیزتر را ایجاد می‌کند و به چابکی و تنظیم در گوشه ها کمک می‌کند.

سواری فوق العاده خوب DB11 یکی دیگر از ویژگی های پویا است.

گذر از حالت‌های GT، S و S+ پاسخ محکم‌تری از دمپرهای تطبیقی ​​Bilstein می‌دهد، اما حتی اولین حالت، وسعت قابل‌توجهی به آن می‌دهد.

این یک GT اسپورت ایده آل است که بخشی از رزمناوهای مسافت طولانی و بخشی از سلاح های جاده ای روستایی است.

فرمان نیز به خوبی اندازه گیری شده است. سریع است، اما نه آنقدر سریع در مسیر مستقیم که در سرعت بزرگراه احساس عصبی کند.

از سطح جاده و چسبندگی لاستیک‌ها که به کف دست‌هایتان منتقل می‌شود، تصویری کاملاً تعریف‌شده و افزایش‌دهنده اعتماد به نفس دریافت می‌کنید.

موقعیت رانندگی کاملاً مشخص است و فضای داخلی، از بالا به پایین، با مواد مجلل به پایان رسیده است.

فضای زیادی در جلو و یک جفت صندلی که برای کودکان مناسب‌تر است یا فضای ذخیره‌سازی اضافی در عقب وجود دارد.

اگر صحبت از آن شد، چکمه به راحتی چند کیف یک شبه را در خود جای می‌دهد - برای آن سفر جاده‌ای آخر هفته به جنوب فرانسه عالی است.

 

 

خرید یک DB11 کاملاً جدید گزینه های سفارشی سازی زیادی را به همراه دارد، به این معنی که مشخصات مختلفی را در بازار کارکرده پیدا خواهید کرد.

اگر گران به نظر می‌رسد، پس حق با شماست. قیمت اولیه حدود 83000 پوند برای V12s و V8های اولیه است و برای نسخه AMR به بیش از 110000 پوند نیاز دارید.

با این حال، برای قرار دادن آن در چارچوب، برخی از رقبا مانند آخرین بنتلی کانتیننتال GT از حدود 120000 پوند یا بیشتر شروع می‌شوند.

بنابراین از برخی جهات این یک دزدی است (برای نوع وسیله نقلیه) - و به طور قابل توجهی کمتر از خرید یک وسیله نقلیه جدید است که حتی در شکل ابتدایی آن بیش از 150000 پوند خواهد بود.

در ازای این پول، یک خودروی GT بسیار شایسته با کلاس، لوکس و جذابیت راننده بسیار زیاد دریافت می‌کنید. و البته، یک بخش کوچک مهم از تاریخ استون.

لازم نیست سطح تریم را انتخاب کنید، اما با توجه به استاندارد بالای کیت، چیز بدی نیست.

با این حال، شما یک انتخاب از سبک بدنه دارید: کوپه یا Volante کانورتیبل، که در سال 2018 عرضه شد.

اما اگر DB11 فضای باز را می‌خواهید، نمی‌توانید V12 داشته باشید: این فقط V8 است.

این فقط V8 نیست که از مرسدس بنز است.

رابطه فنی استون با شرکت مادر مرسدس، دایملر، همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی، فرمان برقی الکترومکانیکی، سیستم تعلیق چند پیوندی عقب و بردار گشتاور با ترمز را به همراه داشت.

 

 

فقط یک تریم وجود دارد و مجموعه گسترده‌ای از کیت آن شامل صندلی‌های چرمی گرم شونده و قابل تنظیم الکتریکی، کنترل تهویه هوا،

ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، سنسورهای پارک و دوربین پارک 360 درجه است.

صرفه جویی در مصرف سوخت: جای تعجب نیست که DB11 طوری سوخت مصرف می‌کند که فردایی وجود ندارد.

V12 طبق تست WLTP میانگین 21.1mpg دارد. در مقابل، این خودرو با موتور V8 دارای رقم رسمی WLTP 24.8mpg است.

 

 

الکتریک: کیفیت ساخت داخلی DB11 بهتر از هر استون قبلی است، بنابراین نباید با تریم شل مشکلی داشته باشید.

با این حال، مالکان مشکلات مربوط به برق را گزارش می‌کنند، به‌ویژه در رابطه با تهویه مطبوع و تهویه مطبوع.

4.0 V8: V8s یکی از مقرون به صرفه ترین ها برای خرید هستند و برای اجرا ارزان تر هستند.

این ممکن است برای دارندگان DB11 اهمیت زیادی نداشته باشد، اما در کنار هندلینگ بهتر نسبت به خودروهای V12، قطعاً شایان ذکر است.

DB11 AMR: اگرچه قیمت آن یک پنی است، اما AMR یک کار کلاسی است.

در پیچ‌ها بسیار توانا است، اما به لطف قدرت فراوان V12 آن، وقتی جاده صاف می‌شود، راحت و زیبا است.

 

منبع مقاله :autocar

menusearch
fa.rrgh.ir