تویوتا یاریس کراس

taj
telegramwhatsupinstagram
۱۴۰۱/۲/۱۸ یکشنبه
(0)
(0)

تویوتا یاریس کراس

تویوتا یاریس کراس

تویوتا یاریس کراس

 

پس از معرفی «تویوتا یاریس کراس»، به عنوان یک کراس اوور اقتصادی و مقرون به صرفه، اکنون این خودرو توسط تویوتا قیمت گذاری شده است.

چندی پیش بود که شرکت تویوتا از کراس اوور اقتصادی جدید خود با نام یاریس کراس در بازار اروپا رونمایی کرد.

فروش تویوتا یاریس کراس در بازار ژاپن با چهره ای کاملاً مشابه با نسخه اروپایی، از ۳۱ آگوست آغاز شده است. پ

تویوتا بیش از 20 سال پیشگام فناوری هیبریدی بوده است و قبل از اینکه خودروهای سواری نرم وسیله نقلیه انتخابی خانواده های مدرن نیوزلندی باشند.

با راو4 خود در خط مقدم انقلاب SUV قرار داشت.اکنون با یک SUV سطح پایه جدید که بهترین ویژگی هاچ بک محبوب شهر یاریس خود را با RAV4 ترکیب می‌کند.

روح آن بچه بوش اصلی را احیا کرده است - و تعریف هیبریدی را دوباره تفسیر می‌کند.

با این وسیله نقلیه، یاریس کراس، به لیگ در حال گسترش خودروهای شاسی بلند و چهار چرخ متحرک اشاره کنید.

از آنجایی که تقاضا برای خودروهای شاسی‌بلند همچنان افزایش می‌یابد و RAV4 در طول پنج نسل خود بزرگ‌تر می‌شود.

تویوتا یاریس کراس زیر مدل‌های اسپرت C-HR، RAV4 و Kluger در محدوده خودروهای سواری شاسی‌بلند خود و همچنین سنتی خود وارد خانواده تویوتا می‌شود.

چهار چرخ متحرک در فورچونر، پرادو و لندکروزر مبتنی بر HiLux.

 

طرح
طرح

در حالی که برخی از نشانه‌های طراحی زیبای یاریس به سبک پوکمون را به منظور توجیه نام خود به عاریت گرفته است.

در واقع چیزی بیش از یک نسخه جک‌آپ و پرسرعت از کوچک‌ترین هاچ‌بک تویوتا است.

به لطف بدنه منحصربه‌فردش که 240 میلی‌متر بلندتر، 70 میلی‌متر پهن‌تر و 80 میلی‌متر بلندتر از یک یاریس استاندارد است.

از همان فرمول رقبای معتبر خود مانند مزدا CX پیروی می‌کند و و از نظر فیزیکی در هر ابعادی بزرگ‌تر و حتی بزرگ‌تر از RAV4 اصلی 1994 است.

-3، میتسوبیشی ASX، هیوندای محل برگزاری و تازه واردانی مانند فولکس واگن تی کراس، فورد پوما و کیا سلتوس.

 

کارایی
کارایی

در حالی که این مدل در دو مدل دیفرانسیل جلو و با گیربکس اتوماتیک CVT موجود است.

GX سطح پایه را می‌توان با موتور سه سیلندر 1.5 لیتری استاندارد یا با پیکربندی هیبریدی در اختیار داشت.

در حالی که لیمیتد رده بالا تنها می‌تواند به عنوان یک هیبرید، با گزینه انحصاری رنگ آمیزی دو رنگ استفاده شود.

در مدل پایه GX، موتور 88 کیلووات نیرو و 145 نیوتن متر تولید می‌کند، در حالی که انواع هیبریدی دارای سرسیلندر چرخه اتکینسون است.

حداکثر خروجی را به 67 کیلووات و 120 نیوتن متر کاهش می‌دهد.

اما، هنگامی که با موتورهای دوقلو 59 کیلوواتی مرتبط می‌شود، تقریباً با موتور بنزینی برای حداکثر قدرت ترکیبی 85 کیلووات مطابقت دارد.

برای قدرت کشش با بیش از 150 نیوتن متر گشتاور، از آن برتری دارد.

در حالی که مدل‌های موتور بنزینی استاندارد با میانگین ادعایی 5.4 لیتر در 100 کیلومتر بسیار مقرون به صرفه هستند.

هیبریدی یکی از کارآمدترین خودروهای غیرکاملاً الکتریکی موجود در حال حاضر با میانگین ادعایی 3.8 لیتر در 100 کیلومتر است.

 

قیمت گذاری
قیمت گذاری تویوتا یاریس کراس

قیمت تویوتا یاریس کراس از 30990 دلار نیوزلند (به اضافه هزینه‌های در جاده) برای GX بنزینی استاندارد شروع می‌شود.

هزینه راه‌اندازی هیبریدی نیز 4000 دلار نیوزلند اضافی است. limit ed از 39990 دلار نیوزلند (به علاوه در جاده ها) شروع می‌شود.

رنگ دو رنگ آن 1000 دلار نیوزیلند اضافی هزینه دارد.در هر صورت، حتی GX سطح ابتدایی به لیست سخاوتمندانه ای :

از جمله تجهیزات استاندارد، از جمله رینگ های آلیاژی 16 اینچی، تهویه مطبوع، دسته ابزار دیجیتالی و صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی 7.0 اینچی،

با رادیو دیجیتال DAB+، بلوتوث مجهز شده است. قابلیت اتصال، انعکاس گوشی هوشمند برای دستگاه های اپل و اندروید و سیستم صوتی با شش بلندگو.

 

ایمنی
ایمنی

همچنین دارای مجموعه ای جامع از سیستم های ایمنی است.

با کروز کنترل راداری، کمک حفظ بین خطوط، تشخیص علائم سرعت، دوربین دید عقب، مانیتور نقطه کور و ترمز اضطراری خودکار (AEB)
در حالی که سرنشینان با هشت کیسه هوا از جمله کیسه هوای کلاس اول محافظت می‌شوند.
کیسه هوای مرکزی که آسیب بین سرنشینان صندلی جلو را در صورت برخورد جانبی محدود می‌کند.

مدل لیمیتد چند ویژگی زیبا مانند: ناوبری استاندارد، لامپ های LED سر، کنترل تهویه مطبوع، تزئینات جزئی چرم و پارچه توید با گرمکن صندلی های جلو
و تنظیم قدرت برای راننده و همچنین آلیاژهای 18 اینچی منحصر به فرد را اضافه می‌کند.

 

رانندگی با تویوتا یاریس کرایس

رانندگی با تویوتا یاریس کراس

ما در حال آزمایش GXL با مشخصات استرالیایی هستیم که جایی بین مدل‌های GX و limit ed قرار می‌گیرد.

به پیکربندی هیبریدی چهارچرخ محرک برتر مجهز شده است که در نیوزلند ارائه نمی‌شود.

با نادیده گرفتن موتور الکتریکی اضافی عقب که هیچ عملکرد اضافی به جز کشش بهبود یافته در شرایط لغزنده به ارمغان نمی‌آورد.

تویوتا یاریس کراس مانند یک خودروی کوچک از پشت فرمان احساس نمی‌شود زیرا موقعیت صندلی های بالا منظره ای فرمان را ارائه می‌دهد.

از طریق شیشه جلوی بزرگ با پشتیبانی عالی از تقویت و تنظیمات فراوان در موقعیت رانندگی. فضای سر عالی برای همه سرنشینان و جای تعجب آور فضای پای عقب وجود دارد.

همچنین دارای ظرفیت سخاوتمندانه 319 لیتری برای حمل بار در صندوق بار است

چیدمان کلی کابین ساده است، پلاستیک‌های سخت سخت به نظر می‌رسند و سیستم صوتی از نظر کیفیت صدای نسبتاً کوچکی است.

که بیشتر از آنچه که قیمت برچسب آن می‌گوید، فضای خودروی مقرون‌به‌صرفه‌ای به آن می‌دهد.

ما حفره‌های مخفی مناسب زیادی برای ذخیره‌سازی و ذخیره‌سازی وجود دارد. دسترسی به صفحه نمایش به دلیل عملکردهای بی شمارش آسان است.

در جاده، تویوتا یاریس کراس با شخصیت رانندگی خوب خود شگفت‌زده می‌کند که باعث می‌شود بیشتر از اندازه و مشخصات آن احساس شود.
فرمان خوب و مثبت است و سیستم تعلیق به خوبی کالیبره شده است، زیرا دارای درجه ای از انعطاف است که لبه های برجستگی های تیز را می‌گیرد.
در عین حال در پیچ ها احساس می‌شود که کاشته شده و ایمن است.

پیشرانه بنزینی و الکتریکی نیز با CVT اتوماتیک کار می‌کنند. اگر با شتاب‌دهنده برخورد جدی داشته باشید، تویوتا یاریس کراس به آرامی و بی‌صدا از حالت سکون دور می‌شود.

می‌تواند به‌راحتی با سرعت‌های شهر برای مدت‌های کوتاه با استفاده از انرژی باتری حرکت کند.

در حالی که وقتی کمی بیشتر می‌خواهید صدای زنگ‌های سه سیلندر کوچک چاق به صدا در می‌آید، ورود آن به لطف موسیقی متن ترومیک و تاب‌آور آن نسبتاً قابل توجه است.

با وجود این، تلاش ترکیبی موتورهای بنزینی و الکتریکی که با هم کار می‌کنند باعث می‌شود تویوتا یاریس کراس این احساس را داشته باشد که موتوری بسیار بزرگتر و قدرتمندتر داردو

مطمئناً این یک ماشین اسپورت نیست، اما در کنار هم زدن آن بسیار سرگرم کننده است.

 

خلاصه

خلاصه

در پایان، تویوتا یاریس کراس یک هیبریدی واقعی است - مهم نیست که کدام پیکربندی موتور را انتخاب کنید.

با وجود اینکه در رده‌های گران‌قیمت کلاس خود قرار دارد.

این سوال را مطرح می‌کند که آیا برای یک شاسی‌بلند کمی بزرگ‌تر همان پول را می‌پردازید یا خیر.

این یک ماشین کوچک درجه یک است که برای مقابله با زمین در جنگل‌های شهری امروزی مناسب است و کارکرد آن ارزان است.

رانندگی سرگرم کننده و به طرز شگفت انگیزی از داخل بزرگتر از آنچه تصور می‌کنید.

در هر صورت، و به عنوان تنها گزینه بنزینی-الکتریکی در کلاس خود، در دسترس بودن فناوری هیبریدی و راهی عالی برای شروع گذار به موتور با آلایندگی صفر را بیشتر دموکراتیک می‌کند.

مشخصات فنی

  تویوتا یاریس کراس GX هیبریدی 2021
  قیمت: از 34990 دلار نیوزلند (به علاوه در جاده ها)
  موتور: 1.5 لیتری سه سیلندر بنزینی-الکتریکی
  قدرت: 85 کیلو وات (ترکیبی)
  گشتاور: 145 نیوتن متر
  گیربکس: اتوماتیک متغیر پیوسته (FWD)
  مصرف سوخت تویوتا یاریس کراس: 4.0 لیتر در 100 کیلومتر

 

 

menusearch
fa.rrgh.ir