تغییر به سمت خودروهای برقی

taj
telegramwhatsupinstagram
۱۴۰۱/۲/۱۷ شنبه
(0)
(0)

تغییر به سمت خودروهای برقی

تغییر به  سمت خودروهای  برقی

تغییر به سمت خودروهای برقی

شرکت شما چه برنامه‌هایی برای تغییر به سمت خودروهای برقی از خودروهای دیزلی دارند؟

موتورهای احتراقی به سرعت در حال تبدیل شدن به قطعه ای از تاریخ خودروسازی هستند.

با توجه به اینکه خودروسازان به زودی تولید خودروهای برقی را تا سال 2030 اعلام می‌کنند.

این ممکن است برای بسیاری از سازمان ها در دو دوره اجاره انجام شود.

به عقیده لینکلن دی کالب، مدیر توسعه محصول (تحرک آینده) در ناوگان SG، مدیران ناوگان باید فرآیند تغییر به سمت خودروهای برقی را از همین الان آغاز کنند.

تا از انتقال پرهزینه در زمانی که وسایل نقلیه الکتریکی تنها گزینه های موتوری هستند جلوگیری کنند.

«هیچ روشی برای همه رانندگان یک سازمان وجود ندارد.دی کالب اذعان می‌کند که زمان می‌برد.

اکنون برنامه‌ریزی دردسر را از بین می‌برد و به شما زمان می‌دهد تا وسایل نقلیه مختلف را آزمایش کنید.

بفهمید که چه نوع خودروهای الکتریکی در شرکت شما بهترین عملکرد را دارند.

شارژ خودرو در خانه یا محل کار

شارژ خودرو: در خانه یا محل کار؟

برنامه‌ریزی رو به جلو به شما این امکان را می‌دهد :

تا از جنبه‌های مهم و خاص برقی‌شدن، مانند نوع زیرساخت شارژی که برای حفظ ناوگان خود در جاده‌ها نیاز دارید، جهش کنید.

لینکلن توضیح می‌دهد: «فکر کردن درباره استراتژی شارژ کردن می‌تواند بسیار پیچیده باشد.

«این فقط یک مورد نیست که به یک ایستگاه خدمات بروید و آن را پر کنید.

وقتی مدیران ناوگان شروع به فکر کردن در مورد آن می‌کنند، بسیار پراکنده تر است و احتمالاً کمی دلهره آور است."

برای سازمان‌هایی که ناوگان خود را با ایستگاه‌های شارژ خانگی تجهیز می‌کنند، تعدادی سؤال مطرح می‌شود.

از جمله برخی از آنها که هنوز نمی‌توان بدون راهنمایی بیشتر از سوی دولت به آنها پاسخ روشنی داد.

"بازپرداخت و درمان های مالیاتی برای سیستم های شارژ خانگی چگونه خواهد بود؟

" لینکلن مطرح می‌کند. «آیا مردم اجاره می‌دهند؟ آیا آنها پارکینگ خارج از خیابان دارند؟ آیا آنها یک ایستگاه شارژ در خانه می‌خواهند؟

آیا الگوهای رانندگی آنها به این معنی است که آنها فقط یک سرب اضافی در گاراژ خود دارند و یک شبه شارژ می‌کنند؟

انتخاب سرمایه گذاری در زیرساخت های شارژ مجدد محل کار نیز پیچیده است.

لینکلن که استراتژی خودروی تمام الکتریکی خود را در SG Fleet شروع کرده است.

واقعاً چالش‌هایی را که با آماده کردن سایت برای پشتیبانی از شارژ در محل کار پیش می‌آید، درک می‌کند.

ارتقاء دفاتر SG Fleet نه تنها به مهندسی برق لازم بلکه به مطالعات تقاضای انرژی و ارتقاء تابلو برق نیاز دارد.

برای افزودن به پیچیدگی، کار همچنین نیاز به تایید مالک ساختمان به عنوان مستاجر فضا داشت.

اگر سازمان شما چندین سایت دارد، لینکلن پیشنهاد می‌کند که عاقلانه است که :

رویکردی افزایشی برای آماده کردن شرکت خود برای تغییر به سمت خودروهای برقی داشته باشید.

همانطور که او توصیه می‌کند، "شما نمی‌خواهید سرمایه زیادی را صرف برق رسانی به همه سایت ها کنید.

بهتر است یک رویکرد برنامه ریزی داشته باشید و بگویید، "خوب، ما این سه سایت را در اینجا برقی می‌کنیم.

زیرا آنها از نظر کارهای اصلاحی الکتریکی که باید انجام شود، ارزان ترین هستند."

سپس چگونه آن بر روی اجاره نامه ها و وسایل نقلیه و رانندگان جریان می‌یابد؟ تمام مراحل مختلف کاملاً در هم تنیده شده اند.»

کل کسب و کار خود را در فرآیند تغییر به سمت خودروهای برقی مشارکت دهید

انتقال کسب و کار شما به ناوگان برقی پروژه ای است که بسیار فراتر از مدیر ناوگان است.

لینکلن که یکی از مدافعان قوی طراحی تیم‌های چندکاره است،

به بخش نادیده گرفته شده اجرای ناوگان خودروهای برقی - مدیریت تغییر - به عنوان یکی از دلایل زیادی اشاره می‌کند.

که چرا استفاده از برق فراتر از مسئولیت مدیر ناوگان است.

لینکلن می‌گوید: «در هر سازمانی، افرادی خواهید داشت که واقعاً خواهان وسایل نقلیه الکتریکی هستند و اکنون از پذیرفتن آن‌ها خوشحال می‌شوند همان اولین پذیرندگان.»

«سپس، شما افرادی خواهید داشت که لزوماً نمی‌خواهند. شاید آنها خودروهای بنزینی خود را دوست دارند؟

یا آنها نگران اضطراب محدوده هستند؟ این یک مثال کلاسیک از جایی است که شما نیاز به مشارکت منابع انسانی دارید."

او پیشنهاد می‌کند زمانی را صرف فکر کردن درباره راه‌هایی برای جذب کارکنان با این تغییر و رسیدگی به اعتراضات آنها کنید.

همان کاری که در مورد هر پروژه بزرگ دیگری برای تغییر روش کسب و کار سازمانتان انجام می‌دهید.

قهرمانان پروژه شما چه کسانی خواهند بود؟ چگونه نکات و اطلاعاتی را در مورد به حداکثر رساندن برد و به حداقل رساندن زمان شارژ منتشر خواهید کرد؟

همه این نوع چیزها باید در یک استراتژی کلی مدیریت تغییر محل کار بافته شوند.

بینش: اهمیت داده ها و معیارها

بینش: اهمیت داده ها و معیارها

همانطور که اشاره کردیم، هیچ رویکرد واحدی برای ایجاد و نگهداری ناوگان خودروهای الکتریکی وجود ندارد.

به دلیل این واقعیت، دسترسی به داده ها و تجزیه و تحلیل ها یک جزء حیاتی برای تصمیم گیری خوب در هنگام آماده شدن برای تغییر به سمت خودروهای برقی است.

لینکلن توضیح می‌دهد که الگوهای استفاده از راننده بر نحوه استفاده کسب‌وکار شما از ایستگاه‌های شارژ تأثیر می‌گذارد.

بنابراین شما واقعاً باید جزئیات سطح خرد را داشته باشید. ارزش این را ندارد که به یک ماشین نگاه کنید و بروید،.

«بسیار خوب، آنها 20000 کیلومتر در سال انجام داده‌اند، زیرا ممکن است تعداد زیادی سفر کوچک باشد، یا ممکن است یک دسته کامل از سفرهای واقعا بزرگ باشد..

بسته به الگوهای استفاده از راننده بستگی به این دارد که استراتژی شارژ چه خواهد بود."

او ادامه می‌دهد: «اگر سفرهای کوچک زیاد و زیاد باشد، شاید آنها بتوانند یک شبه شارژ کنند؟ اگر سفرهای طولانی‌تر است، باید برنامه‌ریزی بیشتری انجام شود.

به عنوان مثال، آنها به کجا می‌روند؟ آیا ایستگاه های شارژ در مسیر یا در مقصد موجود است؟

مهم است که جزئیات مربوط به سطح راننده را دریافت کنید و سپس ملاحظات شارژ در خانه را که قبلاً ذکر کردم بررسی کنید - آیا آنها اجاره می‌کنند؟

آیا آنها صاحب مکان هستند؟ آیا پارکینگ خارج از خیابان وجود دارد؟»

علاوه بر این، این نوع جزئیات راننده برای کمک به هر سازمانی برای درک زیرساخت‌هایی که برای کارآمد روزانه ناوگان شما نیاز دارند، ضروری است.

آنچه لینکلن به عنوان "داده در مورد وضعیت شارژ" توصیف می‌کند.

شما نمی‌خواهید یک وسیله نقلیه برقی رزرو کنید و سپس متوجه شوید که تنها 10٪ عمر باتری در آن باقی مانده است.

گر سفر طولانی تری دارید، می‌خواهید ماشینی را رزرو کنید که 80٪ پر است.

بنابراین، درک وضعیت شارژ وسیله نقلیه برای اطمینان از اینکه از ایستگاه های شارژی که دارید استفاده می‌کنید، مهم است.

او اعتراف می‌کند: «اوایل، این دیدگاه وجود داشت که شما به نسبت یک به یک ایستگاه شارژ به ماشین نیاز دارید، اما واقعیت این است که احتمالاً بالاتر است.

در ناوگان ما، فکر می‌کنم تقریباً یک [ایستگاه شارژ] به چهار [خودرو] است، و ایستگاه‌های شارژی که در اینجا داریم هنوز به طور کامل مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

بنابراین می‌دانیم که می‌توانیم وسایل نقلیه الکتریکی بیشتری را بدون نیاز به صرف هزینه بیشتر نصب کنیم. در ایستگاه های شارژ.»

از نظر راه حل ها، پلت فرم هوشمند طراحی شده توسط SG Fleet برای ارائه اطلاعاتی در مورد میزان استفاده از ایستگاه های شارژ مهندسی شده است.

این بدان معنی است که مدیران ناوگان و مدیران تأسیسات می‌توانند اطلاعات لازم را ببینند.

تصمیمات هوشمندانه ای در مورد زمان قرار دادن یک ایستگاه شارژ دیگر در مقابل تعداد خودروهای برقی وارد شده به ناوگان بگیرند.

 

eStart چیست؟

eStart چیست؟

SG Fleet's eStart یک برنامه برنامه ریزی آمادگی است که می‌تواند به کسب و کارها در هر اندازه کمک کند.

کمک به وسایل نقلیه احتراق داخلی تا تغیر به سمت خودروهای برقی انتقال یابند.

از تجربیات آموخته شده ما برای غلبه بر تفاوت های ظریف و نقاط دردناکی که سازمان های دیگر با آن مواجه شده ایم، استفاده می‌کند.

علاوه بر ارائه راهنمای تغییر به سمت خودروهای برقی، اطمینان و اطمینان خاطر را برای مشتریان ما فراهم می‌کند.

در شش ماه گذشته، گفتگو با مشتریان از این موضوع که خودروهای برقی چیست؟

به "چگونه می‌توانم خودروهای برقی بگیرم؟" و این یک تغییر اساسی در گفتگوها بوده است."

وقتی شروع می‌کنیم برای مشتریان ناشناخته های زیادی وجود دارد، بنابراین ذره ذره، پاسخ های مناسب را با آنها پیدا می‌کنیم.

ما در مورد چیزهایی مانند الگوهای راننده، وضعیت کارمندان سؤال می‌پرسیم و در طول فرآیند تکرار می‌کنیم تا واضح‌تر شود.»
در نتیجه تغییر به سمت خودروهای برقی از موتورهای احتراقی گام بزرگی است.

از ساختن پرونده تجاری شما گرفته تا سازماندهی زیرساخت های الکتریکی و سپس تصمیم گیری های حیاتی در مورد استراتژی شارژ.

سازمان شما می‌تواند به پروژه ای نگاه کند که از 12 تا 18 ماه طول می‌کشد تا به طور کامل تکمیل شود.

این حتی قبل از فاکتورگیری در تأخیرهای تولید مرتبط با کووید است.

لینکلن دی کالب می‌گوید برای شرکت‌هایی که به فکر معرفی خودروهای برقی به ناوگان خود در مدت 12 تا 24 ماه هستند.

اکنون زمان برنامه‌ریزی فرا رسیده است. "این فقط در مورد سفارش اتومبیل نیست - چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد."

وسایل نقلیه سازمان شما از موتورهای احتراقی باید گامی در جهت تغییر به سمت خودروهای برقی بردارد.

 

 

 

menusearch
fa.rrgh.ir