تسلا مدل ۳ یکی از معروفترین سدان جهان است که آوازه آن به نقاط مختلف دنیا رسیده و فروش بسیار مطلوبی را در سطح دنیا تجربه کرده است.
ماشین های پوستر در طول نسل ها به شدت تغییر کرده اند.
برای بیبی بومرها، ماشینهای عضلانی مانند فورد موستانگ یا شورولت کوروت نمادین بودند.
در حالی که دیوارهای اتاق خواب Gen X با ابرخودروهایی مانند لامبورگینی کانتاچ یا قهرمانان چهار چرخ هالیوود.
مانند KITT از نایت رایدر یا لاستیک The Bandit پوشیده شده بود. سیگار کشیدن پونتیاک فایربرد.
امروزه، هزارهها تصاویر پسزمینه دیجیتالی روی تلفن خود را به اشتراک میگذارند و رویای آنها را در مورد چیزی کاملاً متفاوت به اشتراک میگذارند.
یک سدان لوکس خانوادگی چهار در با موتور الکتریکی از برندی که حتی یک دهه پیش وجود نداشت. تسلا.
این خودروساز نوپا آمریکایی، به معنای واقعی کلمه، صنعت خودروسازی را شوکه کرده است.
تولد دوباره خودروهای الکتریکی را از یک پرواز خیالی به واقعیتی روزمره به سرعت پیش برده است.
اما تا همین اواخر، سدان فول سایز Model S و مدل X SUV آن با قیمت شش رقمی خود کمی دور از دسترس عموم بوده است.
با معرفی مدل 3 کوچکتر و ابتدایی خود، که سال گذشته با قیمت برچسب دلپذیرتری که از 83411 دلار شروع میشود.
تقریباً مشابه به نمایشگاه های استرالیا وارد شد، پرش از خودروی تسلا بیش از همیشه در دسترس است.
پول به عنوان یک سدان اجرایی سطح متوسط از امثال BMW، مرسدس بنز یا آئودی.
مدل 3، مانند مدل S بالای آن، یک سدان چهار در و پنج سرنشین است.
در سه کلاس استاندارد پلاس، برد بلند و پرفورمنس موجود است که هر کدام برای ارائه سطوح مختلف عملکرد رانندگی طراحی شدهاند.
استاندارد پلاسی که ما در اینجا آزمایش میکنیم مقرون به صرفه ترین است و از یک موتور الکتریکی در محور عقب استفاده میکند.
ااین موتور190 کیلووات قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور ارائه میکند.
برای رساندن آن از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 5.6 ثانیه کافی است در حالی که انرژی در یک باتری 54 کیلووات بر ساعت ذخیره میشود که 460 کیلومتر برد رانندگی را فراهم میکند.
همانطور که نشان میدهد، حداکثر مسافت رانندگی 620 کیلومتری را بین شارژها (که قابل مقایسه با یک سدان معادل بنزینی معمولی است).
به لطف باتری بزرگتر 75 کیلووات در ساعت و تنظیم دو موتور - یکی در هر محور که به آن تمام چرخ میدهد، فراهم میکند.
کشش درایو برای ایمنی و عملکرد بهتر - با 258 کیلووات قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور.
به طور منطقی، بیشتر برای حداکثر ... خوب، عملکرد تنظیم شده است.
این خودرو نیز دارای همان پیکربندی موتور دوگانه و بسته باتری بزرگتر است.
اما ۳۴۰ کیلووات قدرت و ۶۴۰ نیوتنمتر گشتاور را ارائه میکند و به آن توانایی پرتاب از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در یک ابرخودروی مشابه در ۳.۴ ثانیه میدهد
در حالی که همچنان برد رانندگی ۵۶۰ کیلومتری را فراهم میکند.
هر سه مورد تحت ضمانت استاندارد چهار ساله (اما فقط برای 80000 کیلومتر کمتر از حد مجاز) هستند.
در حالی که باتری و موتور الکتریکی به مدت هشت سال گارانتی میشوند و مسافت رانندگی را دو برابر میکنند.
هر دو مدل Standard Plus و Long Range بر روی چرخهای 18 اینچی Aero سوار میشوند.
در حالی که Performance دارای آلیاژهای 20 اینچی اسپورتتر و ترمزهای بزرگتری است.
در غیر این صورت، هر سه دارای اصول اولیه یکسانی هستند، که شامل فهرست سخاوتمندانه ای از تجهیزات استاندارد لوکس و ایمنی است.
اگرچه دارندگان مدل 3 هنگام شارژ مجدد بسته باتری از طریق شبکه سوپرشارژ تسلا (که برای دارندگان خودروهای مدل S و مدل X رایگان است) هزینه پرداخت به ازای هر استفاده دارند.
این شرکت ادعا میکند که کاربران تا 5600 دلار در هزینه بنزین صرفه جویی خواهند کرد. در یک دوره پنج ساله
به علاوه، از آنجایی که قطعات متحرک کمتری در پیکربندی مکانیکی آن وجود دارد، هزینههای جاری به میزان قابل توجهی کاهش مییابد.
حتی شارژ کردن هم کار سختی نیست، زیرا استاندارد پلاس را میتوان با یک سوپرشارژر پرسرعت تسلا تا 80 درصد ظرفیت در حدود 40 دقیقه دوباره پر کرد.
با توجه به اینکه تسلا در حال حاضر 50 ایستگاه سوپرشارژر در سراسر استرالیا نصب کرده است.
500 شارژر مقصد دیگر با ولتاژ پایین – و اینکه مدل 3 با کابل شارژ خانگی عرضه میشود، هرگز از شارژ کردن فاصله زیادی نخواهید داشت.
حتی در سطح پایه، استاندارد پلاس به تریم چرمی مشکی «وگان» مجهز است.
مجموعه کاملی از عملکردهای رانندگی نیمه خودران در سیستم Autopilot تسلا را ارائه میکند.
دارای یک صفحه نمایش تبلت دیجیتال 15 اینچی است که با چیزهای دیجیتالی روی هم چیده شده است.
صفحه نمایش در وسط داشبورد در برابر فضای داخلی مینیمالیستی کاملاً متمایز است، اما عملکرد آن بسیار ساده است.
در سمت راست نمایشگر یک دسته ابزار دائمی قرار دارد.
به لطف دوربینها و سنسورهای بیشمار اطراف خودرو دارای سرعت دیجیتال، نشانگر دنده، سطح باتری و نمایش لحظهای از ترافیک اطراف شماست.
در حالی که مستقیماً مانند مجموعهای از شمارهگیرهای سنتی در خط دید شما نیست.
به همین راحتی میتوانید از طریق دید محیطی و نگاههای سریع به سرعت خود توجه کنید.
دو سوم باقیمانده صفحه نمایش همه چیز را کنترل و نمایش میدهد.
از ویژگی های معمولی مانند تهویه، سیستم صوتی و ناوبری تعاملی که میتواند نقشه های ماهواره ای گوگل را نمایش دهد.
اما چیزهای بسیار سرگرم کننده تری در آنجا پنهان شده است و چیزهایی که خودروسازان سنتی جرات نمیکنند.
مانند برنامه های کاربردی کارائوکه، نتفلیکس و یوتیوب جاسازی شده، قابلیت اینترنت کامل و حتی مجموعه ای از بازی های ویدئویی قدیمی،.
که همه آنها فقط میتوانند زمانی که وسیله نقلیه ساکن است، احتمالاً برای کمک به گذراندن زمان در هنگام شارژ مجدد باتری، قابل دسترسی باشد.
کار با مدل 3 یک تمرین ساده است. با یک کلید دیجیتالی در گوشی هوشمند خود، به سادگی بالا میروید.
در را باز میکنید، وارد میشوید و همه چیز آماده است.
با اولویتهای شخصیشده شما برای پارامترهای رانندگی، ایستگاههای رادیویی و تهویه از پیش تنظیم شده.
دکمه شروع وجود ندارد؛ فقط انتخابگر دنده نصب شده در ستون را روی D (برای Drive) بزنید و خاموش میشوید.
در حالی که همه اینها ممکن است کمی آینده نگر به نظر برسد، تجربه رانندگی در واقع نسبتاً معمولی است.
در حالت پیشفرض «سرد شدن»، شتاب متوسطی دارد و زمانی که از دریچه گاز خارج میشوید.
تنها یک دم خفیف عقبنشینی به گوش میرسد، به این معنی که باید به طور معمول از ترمز استفاده کنید.
شما میتوانید آن عناصر را از طریق نمایشگر مرکزی تغییر دهید. شتاب گیری سریع تر و دریچه گاز تیزتر را در حالت «اسپرت» حذف کنید.
سطح ترمز احیاکننده را تا جایی تنظیم کنید که بتوانید - عمدتاً - فقط با یک پدال رانندگی کنید.
فرمان دقیق است، اما در بازخورد آن کمی مصنوعی است.
به لطف مرکز ثقل پایین و تایرهای باکیفیت میشلین، با ثبات عالی و چسبندگی زیاد، به خوبی اداره میشود.
با این حال، سیستم تعلیق روی سطوح تکهای کمی خشن است و میتواند اصلاحتر شود.
موقعیت رانندگی به خوبی با تنظیمات زیاد مرتب شده است، صندلی های جلو راحت هستند.
دید عالی و حس جاداری عالی به لطف خانه شیشه ای گسترده و سقف پانورامای تمام طول آن وجود دارد.
انبوهی از فضای ذخیره سازی در کنسول وسط و فضای سخاوتمندانه برای سرنشینان صندلی عقب نیز با کف تخت آن وجود دارد.
اما خط سقف شیب دار مانع از فضای سر برای سرنشینان بلندتر صندلی عقب میشود.
اگرچه تسلا با معرفی مدل 3 با مشکلات تولیدی جدی مواجه شد.
معرفی آن را بارها به تعویق انداخت و حتی برخی از آنها را در چادری ساخت که به کارخانه کالیفرنیایی خود ضمیمه شده بود.
تا تقاضای اولیه را برآورده کند، به نظر میرسید خودروی آزمایشی ما پیشرفت های چشمگیری را در کیفیت ساخت نشان میدهد.
در مقایسه با تجربیات قبلی با تسلا و با آن، مدل 3 قانعکنندهترین وسیله نقلیهای است که تاکنون از برندهای نوپا آمریکایی ساخته شده است.
این خودرو هوشمند به نظر میرسد، به خوبی رانندگی میکند، یکی از ایمنترین خودروهای روی کره زمین است.
و محدوده رانندگی کافی را برای - تقریباً - از بین بردن اضطراب مسافت ارائه میکند.
نیازی نیست بیش از 80 هزار دلار خرج کنید، زیرا استاندارد پلاس بیش از حد کافی است.
مشخصات فنی تسلام مدل 3
تسلا مدل 3 استاندارد پلاس 2020
قیمت: از 83,411 دلار (قیمت رانندگی)
موتور: تک موتور الکتریکی
قدرت: 190 کیلووات/450 نیوتن متر
گیربکس: تک سرعته، دیفرانسیل عقب
باتری: 54 کیلووات بر ساعت
برد رانندگی تسلا مدل 3: 460 کیلومتر
با ما در تماس باشید.
آدرس کارخانه:
تهران - جاده قدیم ساوه - نصیرشهر- خ شهدای صنعت - جاده قرمز - کوچه هشتم - قطعه 948
تلفن های تماس :
021-56456600
09302971771
Info @RRGH.ir
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.