فورد موستانگ

taj
telegramwhatsupinstagram
۱۴۰۱/۷/۱۱ دوشنبه
(0)
(0)

فورد موستانگ

 فورد موستانگ

  فورد موستانگ

 

اگر فورد موستانگ Mach-E یکی از جنجالی‌ترین خودروهایی نباشد که در سال‌های اخیر دیده‌ایم.

گر دلیل دیگری جز نامش نداشته باشد، من شرمنده خواهم شد.

از این گذشته، "Mustang" یکی از شناخته شده ترین و طولانی ترین نام ها در دنیای خودرو است.

همیشه به معنای دو در، یک کاپوت بلند و دیفرانسیل عقب (RWD) است.

به طور خلاصه، همیشه به معنای "ماشین اسبی" است. یا شاید ماشین عضلانی.

اما هرگز برق EV و به طور قطع، هرگز "وسیله نقلیه کاربردی ورزشی متقاطع".

اما این دقیقاً همان چیزی است که Mach-E است: یک وسیله نقلیه الکتریکی با باتری (BEV) متقاعد کننده CUV.

البته، با داشتن پلاکی به اندازه این محبوب، لشکرهایی از مردم را خواهید داشت که علاقه شدیدی به هر کاری با آن دارند.

این افراد تمایل دارند دید کاملاً متمایز از آنچه دوست دارند داشته باشند و شما بیزارید که آن گاری سیب را به شدت ناراحت کنید،

مبادا طرفداران زیادی را ناراحت کنید.

فورد موستانگ بدون شک مدت‌ها قبل از اینکه Mach-E را حدود دو سال پیش معرفی کند، به خوبی از این موضوع آگاه بود،

اما با این وجود، آن‌ها بر روی توده‌های در حال انفجار خودرویی را که در اینجا می‌بینید رها کردند.

 فورد موستانگ Mach-E 2021، نسخه کالیفرنیا Route 1، داخلی

 

 

در واقع، وقتی به سبک بدنه هاچ بک پنج در نگاه می‌کنید، باید نگاه کنید تا آن را ببینید، اما جنبه هایی از طراحی وجود دارد.

در واقع به موستانگ که همیشه می‌شناسیم بازمی گردد.

چراغ های عقب سه میله ای، برای شروع، و همچنین نحوه روشن شدن متوالی‌ آنها در هنگام روشن شدن نشانگر. هنوز یک کاپوت نسبتاً بلند وجود دارد.

چراغ‌های جلو برداشتی از چراغ‌های جلوی Eagle-Eye در خودروهای اسپورت فعلی موستانگ هستند و شکل جلوپنجره آن آشناست.

البته به ذکر لوگوی موستانگ که با افتخار در وسط آن ایستاده است.

به غیر از این، نمی‌توان انکار کرد که این یک کراس اوور جمع و جور است.

نمایه ای را کاهش می‌دهد که بیشتر از موستانگ کوپه Escape CUV است.

نگاهی به شبح آن، شک و تردیدی در این واقعیت باقی نمی‌گذارد.

احتمالاً می‌توانید همین را در مورد فضای داخلی، که تحت تسلط یک نمایشگر مرکزی 15 اینچی است.

بگویید، از کنترل آب و هوا گرفته تا سرگرمی‌های اطلاعاتی، از وضعیت شارژ باتری گرفته تا ناوبری.

چیزی وجود دارد که می‌توان آن را خوشه سنج نامید، اما همچنین یک صفحه نمایش است.

یک صفحه نمایش بسیار رام که تمام اطلاعات زیادی را نمایش نمی‌دهد، زیرا شما نمایشگر اصلی را برای آن در اختیار دارید.

فرمان سه پره کلاسیک موستانگ از بین رفته است و گیج های عمیق فرورفته از بین رفته اند.

روشی که می‌دانید در یک موستانگ با هر ظرفیتی هستید؟ پیام تبریک راه اندازی و البته آرم روی توپی چرخ.

با این حال، نکته اینجاست: در حالی که من چیزهای سنتی موستانگ را دوست دارم.

اگر این اتصال را فقط برای یک ثانیه کنار بگذارید، به وضوح می‌بینید که این در واقع یک کابین خلبان عالی است.

هوا مطبوع است، از فناوری ای برخوردار است که ما در مورد آن صحبت کردیم.

از آنجایی که هیچ اهرم دنده یا کنسول وسطی وجود ندارد که بتوان در مورد آن صحبت کرد.

واقعاً چیز کمی وجود دارد که وسایل خود را به دام انداخته یا به فضای داخلی شما تجاوز کند.

اتفاقاً یک نسخه دیفرانسیل عقب نیز وجود دارد، و اگر طولانی‌ترین برد آن چیزی باشد که دنبال آن هستید، نسخه‌ای است که می‌خواهید.

مدل برد استاندارد RWD دارای برد ادعایی 370 کیلومتر است، در حالی که نسخه برد استاندارد AWD که من در حال رانندگی بودم.

تقریباً 340 کیلومتر را طی می‌کند. بله درست است - این ارقام نمی‌توانند با تسلا مدل Y مطابقت داشته باشند.

اما در حال حاضر، تعداد کمی از مدل ها می‌توانند.

به نوبه خود، من در واقع با شارژ کامل با 365 کیلومتر در رایانه سفر شروع کردم.احتمالاً به این دلیل که سیستم کمی حافظه دارد.

نحوه عملکرد درایوهای قبلی را ردیابی می‌کند و تخمینی در مورد آن ارائه می‌دهد.

در هر صورت، من از دیدن این ادعای محدوده خوشحال شدم، زیرا توانایی شارژ Mach-E با شارژ سریع DC را به صورت استاندارد دارم.

راه اندازی Mach-E یک رویداد است – در واقع، "رویداد" حتی قبل از آن شروع می‌شود.

زیرا Mach-E با برنامه ای ارائه می‌شود که تلفن هوشمند شما را به کلید شما تبدیل می‌کند.

این بدان معناست که می‌توانید خانه‌تان را بدون صفحه کلید ترک کنید، اما با تلفن در دست (یا در جیب)، به سمت Mach-E بروید.

به پد لمسی کوچک روی ستون در که به‌عنوان بازکننده درب عمل می‌کند، بکشید، و چیزهای عجیب و غریب را بکشید.

شکافی که در هنگام کشیدن درب عمل می‌کند و شما می‌روید.

البته، می‌توانید پارامترهای شارژ، پیش‌تهویه کنترل آب و هوا و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را نیز از آن برنامه تنظیم کنید.

اساساً، در جایی که موستانگ‌های سنتی قبلاً تماماً در مورد موتورهای استارت با صدای بلند و سطوح بیکار بودند.

این موستانگ "جدید" همه چیز را تا حد امکان یکپارچه می‌کند.

بنابراین شما درایو را با چرخ دنده انتخاب می‌کنید – به نظر می‌رسد که سایر چرخ‌دنده‌های فورد موستانگ انتخاب می‌شوند.

من احساس می‌کنم که می‌توانستند کمی �ویژه‌تر� در آنجا پیش بروند.

به آرامی، پیشرانه به آرامی زیر شما زمزمه می‌کند که به آرامی دور می‌شوید. چیزی جز الکترون ها نیست

این یک وضعیت رانندگی مستقیم است، فقط کمی فشار دادن روی دریچه گاز سرعت مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد

زیرا هر چهار چرخ شما را در جاده به جلو حرکت می‌دهند، آنقدر سریع که حداقل حس یک ماشین اسپرت موستانگ را شبیه سازی کنید.

این یک کراس اوور کوچک سریع است، مطمئناً.

البته، نکته اصلی برای من وقتی صحبت از راندن Mach-E به میان می‌آید، در واقع ضد موستانگ بودن آن در رفتار در جاده است.

سواری فوق‌العاده نرم و تقریباً مجلل می‌کند، زیرا اکثر دست اندازهاهای روزمره با درام کمی بلعیده می‌شوند.

البته هیچ صدایی از پیشرانه واقعی وجود ندارد - همچنین بسیار غیر موستانگ -

اما این به این حس کمک می‌کند که وقتی صحبت از این خودرو می‌شود باید کمی تمرکز خود را تغییر دهید.

برای من، این به معنای فکر کردن به این بود که چگونه می‌توانم بیشترین استفاده را از محدوده اختصاص داده شده داشته باشم.

یک دکمه بسیار ساده به فرد کمک می‌کند این کار را انجام دهد.

این دکمه کشویی به سبک آیفون است – بسیاری از کنترل‌های Mach-E شبیه این هستند.

با علامت 1-Pedal Drive، و به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به ترمز کردن در شهر حرکت کنید.

اساساً، به محض رها کردن دریچه گاز، موتورهای EV به عقب حرکت می‌کنند تا هم سرعت خودرو را کاهش دهند و هم باتری را بازسازی کنند.

من آن را برای استفاده در بزرگراه ها توصیه نمی‌کنم، زیرا کاهش سرعت در هنگام رها کردن دریچه گاز بسیار شدید است.

اما در شهر عالی است و به من اجازه داد 70 کیلومتر رانندگی کنم ... و در نهایت فقط 30 کیلومتر شارژ داشته باشم. من آن را هر روز مصرف خواهم کرد.

از آنجایی که تمام دنده های محرک در شاسی به خوبی گیر کرده و پایین است، مرکز ثقل نیز پایین است.

بنابراین Mach-E در گوشه ها صاف است و زیاد زیر ترمزهای سخت شیرجه نمی‌رود.

سواری اولین چیز راحتی است، بنابراین دوباره: دقیقاً مواد کوپه موستانگ نیست.

 

که، واقعاً، در این مرحله باید دست از سر دردسر برداریم. پس اصلا چرا اسم موستانگ؟ پس از رانندگی با Mach-E، دلایل آن واضح تر می‌شود -

این بسیار ساده است. وقتی کسی به این فکر می‌کند که چه خودرویی در کنار کلمه "EV" در OED ظاهر می‌شود.

یک تسلا را در آنجا می‌بیند. ساده و ساده. تسلا EV است، EV تسلا است.

نامگذاری EV CUV جدید آن "Something EV" یا "Something E" مانند نامگذاری "Mustang" آن را نداشت.

به عبارت دیگر، موستانگ نامی است با ارزش ویژه برند، و در حالی که علاقه مندان سرسخت موستانگ در ابتدا شگفت زده شدند.

Mach-E به طور دسته جمعی به فروش می‌رسد - در کانادا، در ایالات متحده و در بازارهای دورتر. دور از نروژ –

بنابراین به نظر می‌رسد که یا بسیاری از افراد سخت گیر تسلیم شده اند

(در نهایت، شما هنوز هم می‌توانید یک موستانگ مناسب را در هر تعداد پیکربندی بخرید)

یا یک دسته کامل از خریداران جدید برای چیزی با این موستانگ صف کشیده اند.

نام موستانگ را روی آن بگذارید زیرا آنها همیشه این نام را می‌خواستند، اما به عملی بودن آن نیاز داشتند.

مطمئناً برد تسلا را ندارد و اگر این مهم است، به آنجا برو، مرد جوان.

اما اگر چیز متفاوتی می‌خواهید، چیزی با ظاهری بهتر، که با وضعیت افسانه‌ای فورد موستانگ جایگزین کند، Mach-E شایسته توجه شماست.

 

menusearch
fa.rrgh.ir