مدتها قبل از اینکه شاسی بلندها به اولین انتخاب برای حمل و نقل خانوادگی تبدیل شوند، تویوتا راو 4 هیبرید پیشگام خودروهای مدرن تر رفت.
این برند ژاپنی که اولین بار در سال 1995 معرفی شد، دوباره شاسی بلند کامپکت را با نسل پنجم RAV4 تغییر داد.
این اولین بار در اواخر سال 2019 در نمایشگاه های محلی مشاهده شد.
این اولین نمونه در کلاس خود است که تقریباً در هر مدلی با پیشرانه هیبریدی عرضه میشود.
همچنین بر برچسب Sport در مخفف Sports Utility Vehicle با دو کاراکتر بصری متفاوت تاکید کرده است.
سطح ایمنی را بالا برده است زیرا هر مدل مجهز به مجموعه ای جامع از سیستم های نیمه خودران جلوگیری از تصادف است.
این محدوده شامل انواع مختلف بنزینی در چهار کلاس مدل با سه گزینه پیشرانه و انتخاب دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک است.
این خودرو با پیشرانه فوق رقابتی پایه بنزینی GX با قیمت 36490 دلار (راننده)، با یک موتور 2 لیتری
چهار سیلندر 127 کیلووات/203 نیوتن متری جدید آغاز میشود.
چرخ های جلو را از طریق یک جعبه دنده استاندارد شش سرعته دستی یا یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته اختیاری به حرکت در میآورد..
همان چیدمان مکانیکی در مدلهای GXL سطح متوسط و انواع limit ed با ویژگیها نیز موجود است.
به طور مشابه، نمرات مدل اصلی را میتوان با یک پیشرانه هیبریدی که ترکیبی از موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر چرخه اتکینسون با دو موتور الکتریکی است.
به موتور چهار چرخ متحرک ترکیب میشود، داشت.
نسخههای هیبریدی مجموع خروجی ترکیبی 163 کیلووات و میانگین مصرف سوخت 4.8 لیتر در 100 کیلومتر تولید میکنند.
درعوض، تویوتا نسخه جدید ماجراجویی پرچمدار اکشن متمرکز را توسعه داده است که دارای ظاهری منحصر به فرد است.
از نسخه 152 کیلووات/243 نیوتن متری 4 سیلندر 2.5 لیتری با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیرو میگیرد.
دارای سیستم چهار چرخ متحرک مکانیکی سنتی است. گیربکس که دارای کنترل بردار گشتاور برای حداکثر کشش - چه در جاده و چه در خارج از جاده - است.
در حالی که سیستم پایداری الکترونیکی آن را میتوان متناسب با زمین های مختلف، با سه حالت منحصر به فرد برای گل و لای و شن، سنگ و خاک و برف طراحی کرد.
در اینجا، ما روی مقرون به صرفهترین مدل هیبریدی، GX تمام چرخ متحرک با قیمت 43490 دلار (درایو) تمرکز میکنیم.
فریب موقعیت "مقرون به صرفه" آن را نخورید، زیرا به لیست سخاوتمندانه ای از ویژگی های استاندارد:
از جمله رینگ های آلیاژی 17 اینچی، چراغ های LED خودکار و برف پاک کن های حساس به باران مجهز شده است.
در حالی که کابین دارای روکش پارچه ای صندلی، دو منطقه ای است.
سیستم تهویه مطبوع کنترل آب و هوا با دریچه های هوای عقب،
ورود بدون کلید با استارت دکمه ای و صفحه نمایش لمسی رنگی هشت اینچی با سیستم صوتی شش بلندگو،
رادیو دیجیتال، ناوبری ماهواره ای و اتصال بلوتوث. همچنین با آینه گوشی هوشمند برای دستگاه های اپل و اندروید در دسترس است.
در کنار وسایل خوب، مجموعه کاملی از سیستمهای حس ایمنی تویوتا مانند:
کروز کنترل رادار، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده و دوچرخهسوار، کمک حفظ خطوط،
نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و سرعت را نیز دارد. تشخیص علامت همه اینها در بالای کابین تویوتا راو 4 هیبرید است.
که به هفت کیسه هوا مجهز شده است، همچنین دارای دوربین معکوس، سنسور پارک جلو و عقب و دو صندلی کودک ISOFIX در صندلی نیمکت عقب تاشو 60:40 است.
با قیمت بسیار کمتر از بسیاری از رقبای خود، و دارای تجهیزات استاندارد بیشتر، معادله ارزش تویوتا راو 4 هیبرید به سختی قابل چشم پوشی است.
هنگامی که هزینههای جاری آن را در نظر میگیرید.
با مصرف سوخت برای رقابت با یک جایگزین دیزل، بهعلاوه رژیم سرویسدهی با قیمت مقرونبهصرفه تویوتا و گارانتی پنج ساله.
در صورت نگهداری خودرو در شبکه نمایندگی تویوتا تا هفت سال افزایش مییابد.
بالاتر از مقادیر متوسط باقیمانده، RAV4 حتی قانعکنندهتر است.
با این حال، چیزی بیش از تیک زدن باکس ها انجام میدهد. کابین جادار است.
فضای زیادی برای سر و فضای کافی برای بزرگسالان برای دراز شدن در صندلی عقب، و همچنین راحت، با ارگونومی عالی، دید عالی، نمایشگرهای شفاف و انبوهی از گوشه های ذخیره سازی قابل استفاده در سرتاسر. صندوق عقب نیز بزرگ است و ظرفیت حمل بار 580 لیتری را ارائه میدهد.
تویوتا راو 4 هیبرید یک ماشین عالی برای رانندگی است.
تویوتا با استفاده از همان پایههای بنیادین نسل جدید کمری و همچنین کرولا و شاسیبلند کوچکتر تویوتا، C-HR که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.
حس جدیدی از قدرت پویا پیدا کرده است که RAV4 را راحت و لذتبخش میکند.
از پشت فرمان سیستم تعلیق تعادل خوبی بین انطباق و هندلینگ دارد، فرمان به خوبی وزن شده و احساس خوبی در مرکز دارد.
کابین به خوبی از باد و سر و صدای جاده جدا شده است - همه اینها یک محیط آرامش بخش را ایجاد میکنند.
موتور الکتریکی 40 کیلووات/121 نیوتنمتر با استفاده از یک باتری 6.5 آمپر ساعتی، شتاب اولیه نرمی را برای مسافتهای کوتاه قبل از زنگ زدن موتور فراهم میکند.
به آرامی با دریچه گاز رفتار کنید، آنقدر بیصدا است که به سختی متوجه خواهید شد کدام موتور در حال انجام کارهای سنگین است.
با این حال، کمی عمیقتر حفاری کنید، و در حالی که موتور صدای مناسبی برای سبقتگیری فراهم میکند.
اما صدای خود را افزایش میدهد و در دورهای بالا کمی خشن به نظر میرسد.
اما در مجموع، نسل جدید تویوتا راو 4 هیبرید در بخش SUV های جمع و جور، به ویژه در فرم هیبریدی، سطح جدیدی را به سطح جدیدی ارتقا داده است.
بنابراین، اگر انتقال به سمت آینده موتور الکتریکی را در نظر دارید، این یک راه عالی برای شروع است.
تویوتا RAV4 هیبریدی GX AWD 2020
قیمت: 43,490 دلار (خارجی)
موتور: 2.5 لیتری چهار سیلندر هیبریدی
قدرت: 163 کیلووات (ترکیبی)
گیربکس: CVT اتوماتیک، چهار چرخ متحرک
مصرف سوخت: 4.8 لیتر در 100 کیلومتر
با ما در تماس باشید.
آدرس کارخانه:
تهران - جاده قدیم ساوه - نصیرشهر- خ شهدای صنعت - جاده قرمز - کوچه هشتم - قطعه 948
تلفن های تماس :
021-56456600
09302971771
Info @RRGH.ir
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.